torsdag, februar 08, 2007

Lambert'07: "Do the google"!

Som anmelder fra Bekkelaget menighet må jeg først bare få si: JEG ER SÅ STOLT! Tenk at 4 av de skuespillerne der er oppdratt, til å bli skuespillere, hos oss. På konfleir, på møter. De har tatt av de eldre, og de gjør det fantastisk bra!
Oioioi
Når man sitter i salen på Lambertseter, på premieren, og så plutselig begynner noen du kjenner å danse og synge så bra at du får tårer i øya, da er det moro å være på revvvy! For denne revyen er virkelig bra. Jeg ble virkelig sittende å tenke; "oioioi, har de gjort dette før eller?". Så profesjonelle, så dyktige til å danse og utføre sketsjer; jeg er stolt av å kjenne disse talentfulle skuespillerne.

Benjamin synger om "rødt hår". Synne kommer ut på scenen med en gutt over halsen og har en sketsj alene i 5 min. Helene C. briljerer i roller som krever mye, bl.a som "crazy", og Camilla sitter OGSÅ alene i minst 5 minutter og har en sketsj HELT alene. Moro! Jeg kan trygt si her og nå; disse sketsjene var de folk lo mest av! Stikk å se LAMBERTrevyen IDAG!!

Les Aftenpostens anmeldelse her.