mandag, oktober 09, 2006

Rykter om albumslipp fra ungdommen i Bekkelaget


Les mer om Børud her

DET HAR LENGE vært snakk om at ungdommen i Bekkelaget menighet skal gi ut et -for mange- etterlengtet album. Redaksjonen har virkelig arbeidet hardt for å få noen sentrale personer i menigheten til å snakke om dette prosjektet. Det har ikke vært lett, men etter mange lange dager med overtalelse-arbeid, har vi nå gleden av å kunne gi deg et rykende ferskt intervju med ungdomspresten Henning Vik.

Det ryktes om et album, kan du bekrefte dette?
- Ja, jeg kan bekrefte dette. Vi er i gang med å få alle bitene på plass, før innspilligen vil settes i gang i slutten av oktober.

Hva kan du si om albumet?
- Jeg vil selvfølgelig ikke røpe for mye. Men jeg kan si så mye at vi har fått en god avtale med produsent Ole Børud. (red.anm. Tidligere storhet for mange kristne musikkelskere. Medlem av Børud-gjengen, Arnold B Family og Extol) Jeg hadde en samtale med han for noen dager siden, der vi ble enige om framdriften i prosjektet. Det vil bli et album med flere gamle slagere, men også noen nye egenproduserte.

Hvem skal synge?
- Jeg har snakket med de som kan være aktuelle for dette. Det vil bli kjente travere i ungdomsmiljøet. For de som hadde gledet seg til Kristian Degnæs tolkning av "Cold Water", må jeg nok skuffe. Sølvstrupen har blitt veid og dessverre funnet for lett for dette selskap...

Ordet er ditt, ordet er fritt
- Jeg håper mange vil komme til å like det vi er i gang med å lage. Albumet er til ungdommen og andre som vil synes det er gøy å høre på god musikk.

Når albumet vil komme ut er redaksjonen litt usikker på, men det vil komme. Vi gleder oss veldig og holder deg selvfølgelig løpende oppdatert.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

vi vil ha dæggz, vi vil ha dæggs. kristian dægnes-cold water. ja!

12:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home